Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Hul - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Hul - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

08 December 2006 | Thailand, Bangkok

Hee mensen! Ik heb 10 foto's online gezet. Even een snelle selectie om jullie een beeld te geven. De bijbehorende verhalen zet ik er waarschijnlijk later vandaag nog bij.

  • 08 December 2006 - 15:05

    Wat OphaAa:

    Een goed begin is het halve werk; dus zo gezien kun je volgende week terugkomen. Maar eigenwijs als je bent zul je nog wel verder in het diepe gooien (per Tuktuk?). Leuk om je zo te kunnen volgen. We houden je in de gaten. Goeie reis verder en tot ziens!

  • 09 December 2006 - 19:16

    Vincent:

    he tim gave foto's alles goed daar vermaak je je nog een beetje of verveel je je al.ik heb een mooie lap voor mijn oog want daar heb ik een klein stukje metaal ingekreken moest er uitgeslepen worden groeten vincent (ik mis je)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Tim

Volg hier mijn reis door Zuid Oost Azie!

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 28837

Voorgaande reizen:

04 December 2006 - 13 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: