De Cirkel is Rond - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Tim Hul - WaarBenJij.nu De Cirkel is Rond - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Tim Hul - WaarBenJij.nu

De Cirkel is Rond

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Maart 2007 | Cambodja, Khett Batdambang

Na twaalf dagen Cambodja maak ik me alweer klaar om te vertrekken. Over een uur pak ik de bus en acht uur later kom ik aan in Bangkok (een oude bekende, dit is de zesde keer dat ik er kom).
Mijn cirkel door voormalig Indochina is daarmee rond.

Ik voel dat ik Cambodja wat weinig eer heb aangedaan met de twee berichten die ik hier heb geplaatst. Dit land heeft zeker meer te bieden dan Angkor en de Rode Khmer. Maar tegelijkertijd moet ik zeggen dat ik ook niet rouwig ben over mijn vertrek. Cambodja is tot nu toe mijn minst favoriete land. Het straatbeeld is ronduit deprimerend en de hoge luchtvochtigheid maakt het niet om uit te houden. Ik zou de Khmers graag een tweede kans gunnen maar ik heb over een maand een date in Singapore en heb onderweg nog heel wat te zien.
Hier moet het (voor nu) dus maar bij blijven.

Sorry Cambodja.

  • 04 Maart 2007 - 17:11

    OpaAa:

    Alweer: wat moet ik hierop zeggen? Och, misschien reageer ik omdat ik nu toch echt numero uno ben. Halleluja!

    Op naar het volgende station dan maar. Wel of geen interessant bericht, jij bent voor ons interessant genoeg om je in ieder geval te blijven volgen.

    Tot de volgende rit.
    OpaAa

  • 04 Maart 2007 - 20:30

    Annegreet:

    Hoi, ik kan het me voorstellen. Wel goed om er geweest te zijn, denk ik. Veel plezier verder maar weer. Leuk om je verhalen steeds te lezen!Toch een beetje vakantiegevoel in deze hoogzwangere toestand. Het ga je goed!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Batdambang

Tim

Volg hier mijn reis door Zuid Oost Azie!

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 28771

Voorgaande reizen:

04 December 2006 - 13 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: